Thursday, February 17, 2011

Marcus Curtis : "Saya percaya Dinar Iraq Akan Di RV"


Coretan di bawah adalah dari facebook yang saya baca ... sekadar untuk berkongsi dengan semua ...

Dari meja pengarang Matawang Dinar Iraq

Kerana ada permintaan untuk artikel saya maka saya perlu menjelaskan satu hal penting iaitu mengenai rv dinar iraq yang memang hanya menunggu waktu saja dari sekarang. Ini perlu diakui oleh semua forumer yang ada dalam forum ini termasuk Wak Dinar dan para kembarannya yang sekarang sedang gentayangan dalam forum ini.

Siapa saja yang yakin pada dinar iraq dan membeli dengan penuh kesadaran akan menikmati keuntungan luar biasa bila rv nanti.

Dalam satu artikelnya, Marcus Curtis telah menjelaskan:

"I want to explain why I believe Iraq’s currency will revalue, and what is really at stake here. The more I dug the more I found. I used Google Bing and yahoo search engines. I also used Google and Bing translators. Anyone can find out what I discovered. I am no guru. I don’t know what the rate will be. I don’t know when this will happen (although I believe it will be soon) I don’t have any people on the inside, or boots on the ground. I don’t sell dinar or represent those who do. All I believe is this. The dinar will gain great value and we will all make money on this".

Begitulah pandangan Marcus Curtis seorang pakar ekonomi dan telah mengkhususkan kajiannya mengenai dinar iraq.

Dari tulisan beliau kita boleh membuat kesimpulan iqd memang akan rv api cuma waktunya saja yang belum kita tahu dengan tepat. Namun begitu berdasarkan beberapa pertanda yang ada, rv dinar Iraq insyaAllah akan terjadi dalam tahun 2011 ini juga. Dan kalau kita lihat beberapa perkembangan menarik mutakhir ini amat jelas adatanda2 rv akan diumumkan sebelum bulan Mac 2011 ini juga.

Ertinya ianya akan terjadi dalam bulan Februari ini. Soal bila ianya akan diumumkan hanya Allah Swt. saja yang tahu. Apa yang boleh kita katakan ialah rv dinar iraq hanya menunggu waktu saja dari sekarang! InsyaAllah....Semoga semua forumer termasuk Wak Dinar dan para kembarannya berpuas hati dengan artikel saya di atas.

Jadi bagi siapa pembaca forum ini yang belum lagi membeli dinar iraq, belilah sementara waktu masih ada. Bagi yang mahu menambah, boleh saja menambah sesuai dengan kekuatan modal anda. Tapi kalau mahu membeli atau menambah belian, jangan bising2 sebab nanti ada yang rasa dengki pula di hati para pendengki.Dan yang jelas Rv tetap Rv! InsyaAllah.....

saya juga mengharapkan agar IQD diRVkan dengan segera ... tetapi dalam mengharap, letakkan sedikit kesabaran dalam penantian tersebut ... yang paling penting, selalulah memohon dan berdoa agar menjadi kenyataan ... kerana yang datang pun adalah dengan kehendakNya...
insyaallah

Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template