Sunday, March 27, 2011

Rumors : 31 Mac atau 4 April ini RV?


Saya ada berhubung dengan seorang sahabat, seorang Warga US yang mempunyai perniagaan di Baghdad Iraq. Dan dia juga mempunyai seorang sahabat (warga Iraq), yang mana pakciknya seorang pegawai yang bekerja di dalam Bank CBI.

Menurutnya, satu sidang media antara antara BBC dengan Shabibi akan berlangsung pada 31 Mac ini. Sidang media itu antara lain membicarakan soal ekonomi Iraq, RV dan ratenya,(jangkaan melebihi 3.++). Dan pengumuman umum akan dibuat pada hari tersebut.Dan jika tidak berlaku sidang media pada tarikh itu, ia dijangkakan berlaku pada hari Isnin, (4 April 2011) ini. Walau apapun tegasnya, langkah memperkemaskan pentadbiran Maliki perlu dijalankan terlebih dahulu. Kiranya 3 kekosongan menteri yang masih belum diisi, akan diisi, lantas dengan itu Iraq baru bersedia untuk mengumumkan RV.

Dan semalam saya ada berhubung lagi dengannya dan bertanyakan mengenai kepercayaannya mengenai RV:


Thank you friend.. I do not have any friend in Iraq so that, i dont have any idea or sign, when will rv happen... So, i cannot put high expectations because afraid of disappointment..

based on your divination, what percent that you believe RV will happen this year?

Dan dia membalas hari ini :

I have lots of Intel going on right now. But since I am not hearing it directly or seeing it I would say 90% this year and 75% the end of this month. But we are dealing with Iraq and really does any one truely know. What alot of peoplwe dont understand is the US is counting on the RV. people say are budget that keeps getting posponed is set on the RV. we will see but I think its on its way.

Apa pendapat anda? :)

RV tetap RV!!

Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template