Wednesday, March 23, 2011

Rumors : RV ke?


Bagi mereka yang berminat dengar rumors, ni nak kasitau. Telah dilaporkan dan disahkan bahawa SHABIBI muncul PAGI SEMALAM DI TV IRAQ DAN TV-TV LAIN yang memberikan ucapan bahawa nilai Dinar Iraq akan naik, dan semua denominasi yang lebih besar akan dihapuskan dari peredaran. Mereka boleh bertukar ke denominasi besar itu kepada denominasi kecil. Jadi mereka boleh menukar dalam IQD 25,000.00 dan mendapatkan denoms lebih rendah daripada nilai yang sama.

Ada juga rumors dari salah satu sumber meramalkan bahawa RV adalah pada hari Selasa atau Rabu (hari ini). Ini adalah berita yang sangat menarik dan telah dikatakan TELAH DISAHKAN. Bank-bank pula seharusnya ditutup sejak kemarin di IRAQ tetapi laporan underground mengatakan bahawa, ada bank yang buka, (overtime) dan dikatakan; terpaksa buka kerana MUNGKIN mereka sedang mempersiapkan untuk RV. Benar atau tidak, Wallahu a'lam..

Dari sumber lain juga ada mengatakan pengumuman RV adalah dalam masa 24 jam, atau 48 jam. Rate pula antara 3,87 $ dan $ 5 +.

Share/Bookmark

0 comments:

Post a Comment

Design by Abdul Munir Visit Original Post Islamic2 Template